مناسبت‌های خرداد ماه ۱۳۹۸ و ایده‌های بازاریابی مربوط به آنها

با رسیدن به سومین ماه از سال ۱۳۹۸ همه کسب و کارها کم کم دیگر به ثبات رسیده اند و انرژی دوباره ، بعد از تعطیلات را به دست آورده اند و با برنامه ریزی کلی که در اوایل این سال انجام داده بودند توانستند تا حدودی شروع خوبی داشته باشند بلاگ اَد هم طبق برنامه هر ماه سعی دارد تا شما را از مناسبت های این ماه با خبر کند تا بتوانید برنامه ریزی ماهانه خود را دقیق تر و بی نقص تر انجام دهید همراه باشید .

روز بهره وری و بهینه سازی مصرف – ۱ خرداد
با بارش نعمت های الهی که در اوایل سال داشته ایم علاوه بر حوادثی که به وجود آمد برکت هایی هم همراه خود داشت که باعث شد کشور عزیزمان خشکسالی را پشت سر بگذارد اما با این حال در این روز باید یاد آور شویم که صرفه جویی در مصرف را همه افراد باید در نطر بگیرند پس این بهترین وقت است تا کسب و کارها بیایند صرفه جویی را به مخاطبان خود یاد آوری کنند و فروشگاه ها برای لوازمی که باعث صرفه جویی در منابع خدادادی می شود تخفیفی را در نظر داشته باشند .

روز درست کردن هواپیما با کاغذ- ۵ خرداد
همه ما در کودکی حتما یک بار ساعت ها خود را با هواپیما های کاغذی سرگرم کرده ایم و ساخت این هواپیما های کاغذی برای همه ما هیجان انگیز بوده است پس بیایید بار دیگر این ایده نوستالژی را بین دوستان و همکاران و یا مخاطبان صفحه اینستاگرام خود داشته باشید و آن ها را به درست کردن این هواپیما ها دعوت کنید و برای این روز هشتگ خاصی را در نظر بگیرید.

, مناسبت‌های خرداد ماه ۱۳۹۸ و ایده‌های بازاریابی مربوط به آنها
روز درست کردن هواپیما با کاغذ- ۵ خرداد

روز جشن خردادگان- ۶ خرداد
در کشور عزیزمان ایران جشن ها و آیین های باستانی زیادی وجود دارد که به فراموشی سپرده شده اند . برای این که به همه یاد آور شویم که کشور ما دارای آیین ها و جشن های باستانی زیبایی است بیایید این روز های باستانی را در شبکه های اجتماعی خود به مخاطبان خود تبریک بگویید و برای این که چرا این روز ها جشن گرفته می شده آن ها را به مخاطبین خود توضیح دهید . جشن خردادگان ششمین روز از این ماه را که به مناسبت فرخندگی و همنامی این روز با ماه جشن گرفته می شده است.

روز بهترین دوست – ۱۸ خرداد
همه ی ما انسان ها در طول زندگیمان دوستانی را داریم که مانند خانواده از ابتدا همراه ما بوده اند و بهترین خاطرات و روز ها را با آن ها داشته ایم این روز بهترین وقت برای یاد آوری این است که به دوستانمان بگوییم که چقدر وجودشان برای ما اهمیت دارد و همچنین کسب و کار ها در این روز می توانند به همکاران و یا مخاطبانی که آن ها را از اول همراهی کرده اند و مانند یک دوست با آن ها بوده اند هدایا و یا تخفیفی را مد نظر داشته باشند.

blogad.in/1398/02/21/khordad1398-events-and-ideas/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *