ایبوک: مفیدترین اپلیکیشن‌ها برای ساخت پست در شبکه‌های اجتماعی

با توجه به همه‌گیر شدن اینستاگرام و پیشرفت چشم‌گیر این برنامه در سالهای اخیر اپلیکیشن و برنامه‌های زیادی به وجود آمدند که همه آنها به ما کمک می‌کنند تا یک پست باکیفیت و دلخواه خودمان را در صفحه‌ای که داریم به اشتراک بگذاریم. کاری که همه این اپلیکیشن‌ها انجام می‌دهند خلاصه کردن روند تولید یک پست موفق است. پیش از شما برای این که یک پست قابل قبول با یک تم واحد داشته باشید باید به دنبال یک طراح گرافیک می‌رفتید اما امروزه این اپلیکیشن ها این دسترسی را می‌دهند که تا حد قابل قبولی شما بتوانید یک پست را خودتان با کیفیت قابل قبولی ارائه کنید هرچند خروجی این برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها نمی‌توانند به اندازه ظرافت کار یک طراح گرافیک باشند و همه آن‌ها تا حدودی به هم شباهت دارند اما خالی از لطف هم نیستند.

در این ایبوک قصد داریم که به شما اپلیکیشن ها و برنامه‌هایی که برای طراحی و یا افکت دادن به عکس‌ها و فیلم‌های شما کاربرد دارند بپردازیم و ابزارها و برنامه هایی را معرفی کنیم که شما را در ارائه یک پست حرفه ای کمک می کند.

نکته قابل توجه این است که تمام این برنامه ها کارایی شبیه به هم دارند و ما فقط در اینجا قصد داریم نرم افزارهایی به شما معرفی کنیم که کامل تر هستند.
blogad.in/ebook-application/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *