مناسبت‌های اسفند ماه و ایده‌های بازاریابی مربوط به آنها

اسفند آخرین ماه سال هجری شمسی می تواند موقعیت خوبی باشد برای یک کسب کار ، زیرا در این ماه تقاضای بیشتری برای خرید و نو کردن اقلام قدیمی وجود دارد و این بهترین موقعیت برای یک کسب و کار است که بتواند با بهترین برنامه ریزی ، سال را به خوبی به پایان برساند. طبق روال همیشگی می توانید با دیدن مناسبت های ماه ، برنامه ریزی خود را در شبکه های اجتماعی انجام دهید و از آن بهره کافی را ببرید . این ماه هشتگ های مناسب هر مناسبت در پایین آن قید شده که امیدوارم بتوانید از آن به خوبی استفاده کنید.

روز دوست داشتن حیوانات خانگی(۱ اسفند)
روز دوست داشتن حیوانات خانگی
روز دوست داشتن حیوانات خانگی

حیوانات یکی از دوست داشتنی ترین همراهان همیشگی انسانها هستند که محبت کردن به آنها حس رضایت بخشی را به انسان ها می دهد شما می توانید از مردم بخواهید که از محبتشان به حیوانات خانگی خود فیلم بگیرند و برایتان ارسال کنند تا شما بهترین آن ها را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و یا هشتگی را برای این روز در نظر بگیرید.

روز خواندن کتاب های الکترونیکی ( ۱۲ اسفند)
روز خواندن کتاب های الکترونیکی
روز خواندن کتاب های الکترونیکی

سرانه مطالعه در کشور روزی ۱۳ دقیقه می باشد که این عدد بسیار پایین است و مردم به دلایل مختلف وقت مطالعه را کمتر دارند ولی دنیای دیجیتال این کار را هم آسان کرده و دیگر شما حتی در زمان های رفت و آمد خود به محل کار می توانید به مطالعه بپردازید بسیاری از کتاب های روز را شما می توانید در تبلت و موبایل خود داشته باشید و آن را مطالعه کنید . در این روز سایت ها و اپلیکیشن های کتاب های الکترونیکی می توانند برای بهترین کتاب های خود تخفیفی را در نظر بگیرند و مردم را به خواندن یک کتاب ارزشمند دعوت کنند.

روز گیاه خواری(۱۶ اسفند)
روز گیاه خواری
روز گیاه خواری

این روز می تواند بسیار مناسب برای از بین بردن عادت های غذایی مضر باشد و چه خوب اگر وعده های غذایی را این بار از گوشت و مرغ خالی کنید و با گیاهان وعده غذایی خود را پر کنید . سایت ها و اپلیکیشن های سفارش غذا می توانند در این روز تخفیفی برای رستوران های گیاهی قائل شوند و مخاطبان خود را به گیاه خواری دعوت کنند و همچنین شما می توانید طرز تهیه یک سالاد خوشمزه و گیاهی را در شبکه اجتماعی خود آموزش بدهید.

blogad.in/esfand-events-and-ideas/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *