ایده های مخصوص ۱ تا ۸ مهرماه

بلاگ اَد از ماه جاری قصد دارد به بیان رویدادهایی که در هرماه وجود دارد بپردازد و رویدادهای مهم آن ماه را کامل‌تر و با جزئیات بیشتر تشریح کند مانند نمونه کمپین‌های خارجی که در سال‌های پیش در آن رویداد برگزار شده‌اند و یا کمپین‌های داخلی موفقی که در سال های گذشته در آن روز بهترین بازده را داشته اند.

بیان ایده‌های جدیدی که تیم بلاگ‌اد برای رویدادها و روزهای مختلف هرماه قصد تشریح آن را دارد، شانزدهمین روز هرماه با شما به اشتراک گذاشته می‌شود همچنین ایده‌های مربوط به آن ها در روزهای بعدی توضیح داده می‌شود تا بتوانید بهترین برنامه ریزی را برای اجرای ایده‌ها و کمپین‌های خود داشته باشید.

۱ مهر _روز جهانی خانواده (روشی برای کاهش مصرف مواد مخدر و دخانیات)
خانواده یکی از مهم ترین اعضایی می باشد که ما انسانها در طول زندگیمان با آن ها در تماس هستیم و دوستشان داریم، این روز یک تلاش ملی و جهانی می باشد برای کاهش مصرف مواد مخدر و دخانیات و دوری از رفتار های بد، خانواده یکی از بهترین روش های درمان می‌تواند باشد برای کاهش مصرف دخانیات و برای کسانی که به کشیدن سیگار اعتیاد دارند؛ این روز بیشتر مناسب افرادی می باشد که دارای فرزند هستند تا با جمع شدن خانواده در کنار هم موقع صرف شام یا نهار بخاطر کودکان از کشیدن و یا مصرف دخانیات جلوگیری کنند.

در این روز رستوران ها و اپلیکیشن های سفارش غذا و یا شرکت های محصولات غذایی می توانند زمان خوبی را برای استفاده داشته باشند تا خانواده ها و کودکان را دور هم جمع کنند و اولین روز بدون دخانیات را به افراد پیشنهاد دهند و در آخر عکس های این روز را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند و یا هشتگی بسازند و افراد عکس ها را در این هشتگ آپلود کنند.

برند کوکا‌کولا در همین روز کمپینی را برگذار کرد برای این که والدین را ترغیب کند تا با فرزندان و کودکان خود وعده ای را در کنار هم باشند تا بتوانند به مرور زمان فواید کنار هم بودن خانواده را به آنها بیاموزند و بتوانند مصرف مواد مخدر و دخانیات در خانواده را کاهش دهند و در آخر عکس های زیبای خود را در هشتگی به نام myfamilyselfie منتشر کنند.

بلاگ اَد, ایده های مخصوص ۱ تا ۸ مهرماه
کمپین روز خانواده برند کوکا‌کولا

۴ مهر _روز جهانی تناسب اندام
بیشتر افراد در روز‌مزه خود وقت ورزش کردن و اختصاص ساعتی برای ورزش و تناسب اندام خود را ندارند مخصوصا کسانی که در استارتاپ ها فعالیت دارند بیشتر ساعات زندگی خود را در حال کار کردن در پشت سیستم های خود می گذرانند.

امروز روز بسیار خوبی است تا کسب و کار ها در صورت امکان در محیط سبز کاری خود یا در محیط دیگری نزدیک به محل کار، کارمندان خود را به ۳۰ دقیقه ورزش صبحگاهی همگانی دعوت کنند تا هم انرژی بیشتری به دست آورند و هم با تکرار هر روز این حرکات به تناسب اندام برسند و از آن ها بخواهند تا در روز در حال انجام کار حرکات آرام ورزشی انجام دهند تا از خستگی و گرفتگی عضلات خود جلوگیری کنند و در انتها عکس های این روز را در شبکه اجتماعی خود اشتراک گذاری کنند.

همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی خود در این روز، حرکات ورزشی که می توانند افراد در پشت میز کار خود انجام دهند را به مخاطبین خود پیشنهاد کنید.

در ۲۵ سپتامبر در انگلیس همه افراد با هر سنی در این روز دور هم جمع می شوند تا با انجام حرکات ورزشی از مبتلا شدن به انواع بیماری ها جلوگیری کنند و یاد آور شوند که این حرکت را به یک عادت روز مره تبدیل کنند. و همچینین افراد از هشتگ Fitness2me برای اشتراک گذاری عکس ها در این روز استفاده می کنند.

بلاگ اَد, ایده های مخصوص ۱ تا ۸ مهرماه
روز جهانی تناسب اندام

۵ مهر _روز جهانی گردشگری یا جهانگردی
در این روز فصل سفر به نیم کره جنوبی آغاز می گردد و فصل سفر به نیم کره شمالی پایان می یابد این روز بهترین زمان سفر کردن می باشد؛ هر ساله این روز شعار های مختلفی را برای خود همراه دارد در سال ۲۰۱۸ شعار این روز گردشگری و تحول دیجیتال بود، این روز را همه کشور ها جشن می گیرند و گرامی می دارند تا افرادی که به مکان های مختلف سفر می کنند با آداب و رسومات کشورهای دیگر هم نیز آشنا شوند.

این موقعیت زمان بسیار مناسبی است که اپلیکیشن ها و سایت های گردشگری برای هتل ها و پرواز های خود تخفیفی را در نظر بگیرند و موقعیت یک سفر مناسب را برای مخاطبین خود خلق کنند.

برند USA با شرکت Helloworld Limited که یک شرکت پیشرفته مسافربری می باشد برای شرکت در realy اینستاگرام که به روایت تصویر می باشد ۷۶ تصویر از طلوع تا غروب کشور های مختلف را در یک سکانس نشان داد.

همچنین برند USA با ارسال درخواست به اینستاگرامر ها از آن هاخواست که تصاویر مربوط به ایالات متحده در این روز را ارسال کرده و از هشتگ DiscoverAmerica استفاده کنند که این هشتگ به یکی از داغ ترین هشتگ ها تبدیل شد.

بلاگ اَد, ایده های مخصوص ۱ تا ۸ مهرماه
روز جهانی گردشگری یا جهانگردی

۸ مهر _روز جهانی پادکست
یکی از ابزار های جدیدی که اخیرا توجه زیادی به آن می شود و می توان از آن ها در زمان های مختلف چه در تاکسی چه در محل کار و چه در هنگام استراحت استفاده کرد پادکست ها هستند، که اپلیکیشن ها و وبسایت های بسیاری هستند که شما را برای شنیدن یک پادکست جذاب و زیبا آماده می کنند.

این روز موقعیت بسیار خوبی هست تا شرکت هایی که تولید پادکست هم می کنند این پادکست ها را برای مخاطبین و مشتریان خود ارسال کنند و از آن ها بخواهند که نظرات خودشان را با هشتگی برایشان در شبکه های اجتماعی در میان بگذارند تا دوستنشان را برای شنیدن این پادکست دعوت کنند.

و همچنین اپلیکیشن ها و وبسایت هایی که پادکست تولید می کنند در این روز می توانند برای پادکست های ویژه خود تخفیفی را به مناسبت این روز در نظر بگیرند تا افراد را به شنیدن این پادکست های ارزشمند دعوت کنند.

https://blogad.in/1398/06/20/idea-september/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *