با موهای کم پشت و بد حالت خود خداحافظی کنید

با موهای کم پشت و بد حالت خود خداحافظی کنید

داشتن موهای لطیف، خوش حالت و زیبا مستلزم مراقبت است. فردی را تصور کنید که از هر نوع شامپو برای شستن موهای خود استفاده کرده، به درستی موهای خود را شانه نمی زند و به تغذیه موی سر اهمیت نمی دهد.

با موهای کم پشت و بد حالت خود خداحافظی کنید
با موهای کم پشت و بد حالت خود خداحافظی کنید

چنین کسی حق ندارد به دنبال موهای لطیف و خوش حالت باشد. وقتی شما با موی سر به درستی برخورد نکنید، کم کم ریشه های آن سست شده، قدرت خود را از دست می دهند و نتیجه آن، ریزش و زمخت شدن موها خواهد بود. این تصور که نباید برای سر خود شامپو استفاده کنیم، کاملا غلط است. چند مورد را بیان می کنیم که با جایگاه محصولات مراقبت از مو آشنا شوید:

  • برخی از افراد موهای خشک و برخی دیگر موهای بسیار چرب دارند. هر دو حالت باعث می شوند که به مرور زمان ریزش مو شدید شده و حتی به کچل شدن نزدیک شوید. از طرفی چنین موهایی اصلا به خوبی حالت نمی گیرند در نتیجه مجبور خواهید بود از مواد شیمیایی برای فرم دادن به مو استفاده کنید که به مراتب بسیار خطرناک تر خواهند بود. بنابراین استفاده از شامپوی مو مناسب، لوسیون و اسپری مو،کمک می کند تا موهای شما نرمال شده و از بیماری و ریزش در امان بماند.
  • غالبا برای استفاده از محصولات مراقبت کننده مو، نیاز به ماساژ سر خواهد بود. در نتیجه با اینکار میزان خون رسانی به سر بیشتر گشته و ریشه های مو تقویت خواهند شد. به خاطر داشته باشید که مهمترین دلیل ریزش مو، ضعیف شدن فولیکول مو و در نتیجه سست شدن در پوست سر است.
  • مو نیز به تغذیه نیاز دارد. درست است که خون این عمل را انجام می دهد اما شما می توانید با استفاده از محصولات مراقبت کننده مو، به تقویت بیشتر موهای خود کمک کنید. در این عناصر غذایی دقیقا در تماس مستقیم موها قرار گرفته و راندمان جذب بیشتر می شود. در چنین شرایطی، تاثیرگذاری را سریع تر شاهد خواهید بود.

با توجه به آنچه که گفته شد، استفاده اصولی از شوینده های مراقبت کننده از مو، نقش مهمی در  شادابی و زیبا شدن موهای شما دارد منوط به اینکه از برندهای معتبر استفاده کنید. با اطمینان از کیفیت کالا، به سایت دیجی نلا وارد شده و خرید مورد نظر خود را با گارانتی انجام دهید.

منبع اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *