نگاهی به کنفرانس سئو شهریور ۹۴ با حضور رفیق فیلیپس

نگاهی به کنفرانس سئو شهریور ۹۴ با حضور رفیق فیلیپس

پنج‌شنبه هفته گذشته در مرکز شتابدهنده آواتک، یک کنفرانس برای علاقمندان به موضوع سئو برگزار شد که سخنران اصلی و تنها سخنران آن، رفیق فیلیپس بود. فیلیپس یکی از متخصصان بازاریابی آنلاین و سئو است که در آژانس کورک کشور آفریقای جنوبی به فعالیت می‌پردازد. در ادامه نگاهی اجمالی به مباحثی می‌اندازیم که در این کنفرانس مورد بحث قرار گرفتند.

  • فیلیپس در اولین بخش این کنفرانس روی تحولات حول بهینه‌سازی و بازاریابی موتورهای جستجو صحبت کرد و کاملا به تاریخچه سئو پرداخت. بیشتر این بخش روی بروزرسانی‌هایی تمرکز داشت که توسط گوگل انجام شدند. از دید فیلیپس، یکی از مهم‌ترین به‌روز رسانی‌هایی که در سال ۲۰۰۹ انجام شد که برای برندهای بزرگ بسیار اهمیت داشت، برزورسانی Vince بود.

پس از این بخش، فیلیپس وارد مبحث شیرین محتوا شد و در این بخش تاکید کرد که باید در حوزه تولید محتوا ثبات داشته باشیم. به طور مثال زمان‌بندی‌ها برای انتشار مطالب باید مشخص و ثابت باشد تا نتایج بهتری از طریق محتوا حاصل شود.

در طول کنفرانس، فیلیپس به آمار بسیار جالبی اشاره کرد که در زیر می‌توانید چند تا از آنها را مطالعه کنید:

– ۶۱٪ از مصرف‌کنندگان سراسر جهان، نسبت به کسب‌وکاری که وبلاگ دارد حس بهتری دارند.

– ۵۰٪ از مصرف‌کنندگان اظهار می‌کنند که بازاریابی محتوایی تاثیر مثبتی روی خرید آن‌ها دارد.

– ۶۲٪ از شرکت‌ها بازاریابی محتوایی خود را به بیرون از شرکت خود می‌سپارند.

در این کنفرانس حدود ۸۰ نفر شرکت کردند و در انتهای آن بعد صحبت در باره سئو چیست ، رفیق به فاکتورهای موفقیت در سئو اشاره کرد که به شدت مورد توجه حضار قرار گرفت.

anetwork.ir/news/august-2015-seo-conf-review/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *