تبلیغات کلیکی چیست

تبلیغات کلیکی چیست ؟

تبلیغات کلیکی چیست ؟ ، تبلیغات کلیکی یا شبکه تبلیغات مجازی که طی سال های گذشته توانسته جایگاه مناسبی در بین کاربران اینترنتی و اغلب مدیران وب سایت پیدا کند . شبکه تبلیغات کلیکی ، از دو جهت بسیار توانسته برای افراد دارای قابلیت کسب در آمد در اینترنت را به سادگی ایجاد کند.

تبلیغات کلیکی چیست ؟

شبکه تبلیغات کلیکی یا همان پرداخت به ازای هر کلیک ( PPC )  توسط کاربر گفته می شود که توسط کلیک کاربر بر روی بنر تبلیغاتی ، مبلغی از شرکت تبلیغ دهنده کسر و به حساب نمایش دهنده انتقال داده می شود .

همانطور که در بالا به آن اشاره شد ، در سیستم نمایش بنر توسط تبلیغات کلیکی یا همان شبکه تبلیغات مجازی از یک سوی توسط تبلیغ دهندگان حمایت میشود و اشخاص و شرکت های بزرگ تجاری برای نمایش طراحی بنر خود به این سیستم روی آورده و سوی دیگر مدیران وب سایت هایی که دارای بازدیدکننده مناسبی هستند به نمایش فرم بنر ها در جایگاه مناسب وب سایت می پردازند .

تبلیغات کلیکی چیست
تبلیغات کلیکی چیست

نرخ کلیک در شبکه تبلیغات کلیکی

قیمت و تعرفه هر کلیک عموما به صورت ثابت برای نمایش دهنده و پرداخت کننده محاسبه می شود ، اما در سیستم های روز ارزیابی نرخ کلیک بر حسب کیفیت کلیک هر کاربر یا همان تعداد بازکردن تعداد ( تب ) صفحات داخلی بیشتر مبلغی به نرخ کلیک نمایش دهنده افزوده و از تبلیغ دهنده کسر خواهد شد .

شبکه تبلیغات کلیکی در فرم های مختلف و متفاوتی قابل نمایش به کاربران می باشد .

نمایش بنر در شبکه تبلیغات :

اولین و قدیمی ترین نوع نمایش در شبکه تبلیغات کلیکی ، نمایش از طریق بنر تبلیغاتی بوده است ، که شرکت ها پس از طراحی بنر ، آن را در پنل خود آپلود و با تعیین وضعیت به نمایش خودکار در وب سایت ها در آوردند .

نمایش متن در تبلیغات کلیکی :

یکی از روش های تقریبا منسوخ شده در امر شبکه تبلیغات ، تبلیغات متنی بوده است ، که همچنان در برخی مواقع با توجه به ساختار شبکه تبلیغات و امکانات قابل ارائه میتوان از آن استفاده کرد . اما نسبت نمایش دهندگان تبلیغات متنی به نمایش بنر بسیار کمتر است و کمتر پیشنهاد می شود .

نمایش ویدیویی در شبکه تبلیغات کلیکی :

بروزترین و جدیدترین سیستم نمایش در شبکه تبلیغات ، همانطور که میتوانید امروزه استفاده از اپلیکیشن ها و پلتفورم های گوناگون توسط کاربران ، راه های مختلفی را برای هدفگذاری و نمایش تبلیغات در اختیار مدیران قرار داده است ، استفاده از ویدیو ها و مشاهده آن توسط کاربران تبلیغات در امر را بسیار گسترش داده است ، نمایش تبلیغات کلیکی در ویدیوی انلاین یکی دیگر امکانات جدید می باشد که از طرفی باعث افزایش نرخ کلیک و کسب درآمد بیشتر برای نمایش دهندگان شده است .

اختصاصی از اد فوکوس 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *