معرفی برترین شبکه تبلیغات کلیکی

معرفی برترین شبکه تبلیغات کلیکی خارج از کشور

هر زمان که کسی درباره تولید و انتشار تبلیغات کلیکی یا از جهتی دیگر میخواهد به کسب در آمد سخن میگوید ،  اولین موردی که به ذهن میاید تبلیغ در سایت گوگل است .در حالی که تمرکز بر روی گوگل کار عاقلانه ای بحساب می آید ، امروزه شبکه های تبلیغات کلیکی زیادی در دنیا وجود دارند که راه را برای ناشران جهانی و کاربران اینترنتی جهت کسب در آمد از نشر آن باز کرده است. امروزه اغلب کاربران اینترنتی برای کسب در آمد به دنبال شبکه تبلیغات کلیکی مختلفی میگردند . حتی گاها برای کسب در آمد بیشتر به ترکیبی از چند شبکه تبلیغات روی آورند .

در مطلب گذشته درباره ، تبلیغات کلیکی چیست ؟ صحبت کردیم ، در این مطلب به چند شبکه تبلیغات کلیکی که در سال 2016 جزو برترین ها جهانی بوده اند را بررسی و معرفی میکنیم .

معرفی برترین شبکه تبلیغات کلیکی

شبکه تبلیغات Adsterra Network :

Adsterra یکی از سریع ترین شبکه های آگهی رو به رشد است در زمینه تبلیغات کلیکی است ، در حال حاضر توانسته بیش از 10 میلیارد درج آگهی هدفمند در ماه را جذب کند ، آنها به کاربران خود تضمین 100 درصد حمایت از طریق کسب در آمد حاصله از موجودی آگهی خود را داده اند . شبکه تبلیغات Adsterra در بر دارنده ی طیف گسترده ای از فرمت های نمایش آگهی و تمام انداره یا سایز های محبوب برای تمام پلتفورم ها . وب و تلفن همراه ، تبلت ها و …

شبکه تبلیغات خارجی
شبکه تبلیغات خارجی

تایید و آنالیز ساعتی از طریق نرم افزار از پیش تعیین شده به خودکار انجام و تست می شود تا بتواند تاییدی بر کیفیت و امنیت تبلیغات کلیکی باشد . و ناشر شبکه تبلیغات می توانند در هر دو هفته یکبار به تسویه در آمد کسب شده خود از طریق سیستم های بزرگ پرداخت به حساب مدیریت وب سایت ناشر واریز می شود .

مدل: CPM، CPC، CPA
حداقل ترافیک: 300،000

شبکه تبلیغات کلیکی Media :

Media.net تحت حمایت رسمی یاهو و بینگ ، البته این شبکه تبلیغات تمرکز اصلی خود را روی تبلیغات متنی قرار داده است ، این شبکه تبلیغات استخری بزرگ برای تبلیغ دهندگان ملی و محلی بحساب می آید و تمام فرمت های قابل اجرا در تبلیغات را می پذیرد . از ناشران مطرح این شبکه تبلیغات باید به فوربس، ال، رویترز، جهان وطنی، آقا، و … اشاره کرد . بر خلاف گذشته این روز به خوبی نسخه خود را با اپلیکیشن ها ف پلتفورم های مختلف سازگار کرده است .

شبکه تبلیغات
شبکه تبلیغات

 

مدل: CPM، CPC، CPA
حداقل ترافیک: نا معلوم .

تجربه تبلیغات کلیکی با AdBlade :

شبکه تبلیغات AdBlade ، نام تجاری امن در زمینه تبلیغات کلیکی ، شعاری برابر با واقعیت در این شبکه ، نقطه قوت این شبکه به گفته خود تمرکز بر کیفیت بیش از کمیت است به طوری که بزرگانی مانند فاکس نیوز، هرست شرکت، یاهو، و ABC در میان 1000 ناشر این شبکه دیده می شوند . پشتیبانی قوی از ناشران و تبلیغ دهندگان یکی دیگر از مزایای این شبکه تبلیغات می باشد .

تبلیغات کلیکی خارجی
تبلیغات کلیکی خارجی

مدل: CPM، CPC
حداقل ترافیک: 500،000 برداشت ماهانه

.

بزودی با بخش دوم این مطلب همراه شما خواهیم بود .

اختصاصی از اد فوکوس

یک دیدگاه در “معرفی برترین شبکه تبلیغات کلیکی خارج از کشور”

  1. سلام مرسی از مطلب خوبتون سایت هم یکی از بهترین روش های تبلیغ هستش و به عنوان شبکه تبلیغاتی میتونید ازش استفاده کنید آمار دقیق و هدفمند برای هر دسته بندی ، شهر های ایران و حتی زمان دیده شدن تبلیغ به شما ارایه میده پیشنهاد میکنم یه نگاه بهش بندازین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *