آیا در تبلیغات حرفی برای گفتن دارید ؟
شاید این سوال برای شما کمی عجیب به نظر آید اما واقعی است . شما باید از خود بپرسید تا چه میزان در تبلیغات اینترنتی و محیطی که در کشور صورت میگیرد حرفی برای گفتن دارید و جایگاه تان را تعریف کنید . در است که تبلیغات سخت شده است . هزینه های تبلیغاتی به شدت افزایش یافته است .
بسیاری از کسب و کار های کوچک با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم میکنند و همین موضوع باعث شده تا تبلیغات زیادی صورت ندهند یا گاها به هیچ عنوان نتوانند چنین کاری را انجام دهند .
با این حال این سوال مطرح است و بادی به آن اندیشیده شود .