تبلیغات ویدیویی در اپلیکیشن و وب سایت ها

تبلیغات ویدیویی در اپلیکیشن و وب سایت ها

تبلیغات ویدیویی

شروع نسل جدید از تکنولوژی های تبلیغات اینترنتی 

هیچوقت به این موضوع فکر میکردید که روزی فرا رسد که تکنولوژی های ONLINE ADVERTISING به میزانی دچار تحول شود که در سال 2017 – 1396 شاهد پیشرفت های چشمگیری در این بخش باشیم ؟ . امروز که با شما صحبت میکنیم نسل جدیدی از تکنولوژی ها تبلیغات را شاهد هستیم که تنوع پذیری آن راه حل های متفاوتی را برای تبلیغ دهندگان در فضای مجازی ایجاد کرده است که یکی از این موارد ، تبلیغات ویدیویی در اپلیکشن ها و وب سایت ها می باشد .

طراحی بنر یک مدل تبلیغات تصویری در فضای مجازی می باشد که با وجود ورود تکنولوژی های جدید نمایشی از جمله تبلیغات ویدئویی ، همچنان در رده های بالای میزان تاثیر گذاری برای مخاطبان می باشد و بیشتر مورد استفاده تبلیغ دهندگان قرار می گیرد .

انواع فرم های نمایشی تبلیغات در حال حاضر :

در حال حاضر مدل های مختلفی از ساختار نمایشی برای تبلیغ  ثبت آگهی تصویری در اینترنت وجود دارد ، اما ما در این بحث بیشتر درباره پلتفرم های تبلیغات کلیکی و موارد مشابه می پردازیم .

1 – تبلیغات بنری  :

استفاده از طراحی بنر گیف ، در قالب سایزهای متعدد .

2 – تبلیغات ویدیویی * جدید * :

استفاده از تیزرهای موشن گرافیک ( با ذکر و رعایت محدودیت های حجمی و ابعاد ) جهت ارائه و معرفی خدمت و محصولات .

3 – تبلیغات HTML * جدید * :

سیستم مدرن تبلیغات از طریق کد های HTML  که این روزها حتی با درصد استقبال بیشتر نسبت نسخه نمایش ویدیویی در بیشتر وب سایت ها و اپلیکشن ها شاهد آن هستیم .

این ها سه مدل از ابزارهایی که هستند که شما توسط یکی از این روش ها می توانید در سیستم کلیک محور ( تبلیغات کلیکی یا Click Advertising ) از آن بهره مند شوید .

در اگهی هایی که توسط بنر تبلیغاتی به نمایش در می آیند ، شما امکان تمرکز و مانور بیشتری در صفحات وب خواهید داشت ، البته نه اینکه در این فرمت محدودیت وجود نداشته باشد ، اما دقیق تر وقتی چالش های پیش روی انواع فرم های نمایش و ابزار ها نگاه و بررسی میکنیم پی میبریم که تبلیغات ویدیویی و تبلیغات html  نسبتا محدودیت بیشتری را شامل می شود که بزودی بیشتر به محدودیت و مزایای کدام می پردازیم .

اختصاصی رضاگراف

منبع : تبلیغات ویدیویی در اپلیکشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *