تصویر پروفایل شما در اینستاگرام

اینستاگرام, تصویر پروفایل شما در اینستاگرام

همه ی ما وقتی که پروفایلی در اینستاگرام ایجاد می کنیم چه این پروفایل برای کسب و کارمان باشد چه شخصی باشد همیشه به این فکر می کنیم که چه مدل عکسی برای پروفایل اینستاگراممان مناسب است و همیشه درباره این موضوع سوالاتی برای همه وجود دارد در این مقاله قصد داریم که بگوییم برای پروفایل کسب و کار خود چه عکسی را انتخاب کنید همراه ما باشید.

تصویر پروفایل کسب و کار شما باید چگونه باشد
برای پروفایل کسب و کار خودتان همیشه تاثیرگذارترین انتخاب را داشته باشید یعنی این که تصویر پروفایل شما به برندینگ و شناخته شدن برند شما بتواند کمک کند برای همین پیشنهاد می کنیم که حتما از لوگوی کسب و کار خوتان در بک گراندی که بتواند بیشترین تاثیرگذاری و دیده شدن را داشته باشد را انتخاب کنید و همچنین لوگو خود را به حدی بزرگ کنید تا کادر دایره ای اینستاگرام را به کلی پر کند تا به وضوح دیده شود.

نکته دیگر این است که اگر شما صفحه ای دارید که به مخاطبان خود و یا بازدید کنندگان صفحه خودتان خدمت و یا سرویسی را ارائه می دهید و ارائه این خدمات به عهده شخص شما می باشد سعی کنید از یک عکس نیم تنه و واضح استفاده کنید چرا که این کار باعث جلب اعتماد مخاطبان شما می شود و باعث می شود که احساس تعامل بیشتری با شما داشته باشند.

اینستاگرام, تصویر پروفایل شما در اینستاگرام
تصویر پروفایل کسب و کار شما باید چگونه باشد

مرتبط باشید
به عنوان مثال اگر شما صفحه ای دارید که در رابطه با یک سبک زندگی می باشد سعی کنید تصویر پروفایلتان هم به سبک تصاویری که در پروفایل خود آپلود می کنید بیاید و از یک تم رنگی یکسان بهره مند باشد به صورتی که اگر کسی از موضوع صفحه شما خبر نداشته باشد به سادگی بتواند آن را از روی عکس پروفایلتان حدس بزند.

اینستاگرام, تصویر پروفایل شما در اینستاگرام
مرتبط باشید

به روز باشید
اگر در اواسط فصل تابستان هستید و تصویر پروفایل شما مربوط به فصل زمستان می باشد سعی کنید آن را عوض کنید چرا که این کار به مخاطبان شما این حس را می دهد که شما شش ماه است که هیچ فعالیتی در صفحه خودتان نداشته اید اما اگر تصویری که برای پروفایلتان انتخاب می کنید مربوط به مناسبت یا فصل خاصی نباشد متوانید آن عکس را برای مدت طولانی داشته باشد.

نکته: اگر از یک تصویر واحد استفاده می کنید و این تصویر در همه شبکه های اجتماعی شما یکسان است این بسیار خوب است برای این که باعث نشان دادن هماهنگی و تشخیص نام تجاری شما می شود.

سایز عکس پروفایل
عکسی که برای پروفایل خود انتخاب می کنید در سایز ۱۱۰ * ۱۱۰ پیکسل می باشد که به واسطه اینستاگرام عکس های شما در این سایز در قالب یک دایره برش می خورد سعی کنید تا جایی که ممکن است عکس نمایه خود را بزرگ کنید به طوری که بتواند دایره را به خوبی پر کند و همه چیز به وضوح دیده شود.

زمینه مناسب
اگر تصویر پروفایل شما یک عکس نیم تنه از خودتان می باشد سعی کنید زمینه عکستان مناسب باشد و طبق صحبتی که داشتیم از یک پالت یا تم رنگی واحد از پروفایلتان بهره ببرد و حس خوبی را به مخاطب القاء کند.

blogad.in/1398/03/06/profile-picture/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *