12 نمونه موفق از فیلمبرداری

طی 2 سال گذشته ، GIF متحرک فروتنانه با ارتقا artistic درجه یک به شکل فیلم برداری ، به اوج هنری جدیدی رسیده است.

سینماگرافها به صورت آزادانه به عنوان عکسهای ثابت تعریف می شوند که در آنها حرکتی جزئی و مکرر رخ می دهد. آنها نه عکس هستند و نه فیلم ، اما از نظر فنی GIF های بسیار باکلاسی هستند. این اصطلاح در سال 2011 توسط دو نفره عکاس کوین بورگ و جیمی بک ابداع شد که ابتدا این GIF های ظریف و ظریف را به کمال رساندند و اکنون بازار فیلم های سینمایی را به گوشه ای انداخته اند.

آنها دیگر محدود به تبلیغات بنرهای چشمگیر و فیلم های ویروسی تحقیرآمیز عمومی نیستند ، اکنون آنها ابزاری قدرتمند در عکاسی و بازاریابی هستند. در اینجا چند نمونه الهام بخش وجود دارد:

این یکی برای بزرگداشت مجموعه فلزات Rubedo خود در فروشگاه های تیفانی و شرکت به نمایش گذاشته شد و توسط کوین بورگ و جیمی بک تولید شد.

روشی زیبا برای افزایش لحظه ای کوچک در عکس ، توسط کوین بورگ و جیمی بک.

این یکی از جوهای بد حالت Encounter ، عطر جدید Calvin Klein را به تصویر می کشد. این سینماگراف در تبلیغاتی برای جابجایی بازدید کنندگان به سایت اصلی کالوین کلاین مورد استفاده قرار گرفت.

آنها همچنین می توانند از لحظات خنده دار در فیلم ها ساخته شوند! در اینجا میا والاس و وینسنت وگا با رقص برای همیشه دور ، توسط IWDRM. فیلمبرداری باحال فیلم از ویژگی های اوست ، Tumblr او را ببینید!

این تبلیغ وب برای کوکا کولا در Tumblr بسیار موفق بود و در 24 ساعت اول 35000 پسندیدن و بارگیری مجدد را دریافت کرد. منبع: techcrunch.com

من تقریبا می توانم این گوجه های تازه را بچشم. این سینماگراف در صفحه تولید محصولات Gilt Taste ، یک مجله و بازار آنلاین برای دوستداران غذا و شراب ، به نمایش در می آید. این را نیز کوین بورگ و جیمی بک تهیه کرده اند.

بیکن شیرین و iz سیزلین ، نوشته ویکان فلیکان – اگر این تبلیغ برای یک کامیون غذا یا یک غذاخوری صبحانه بود ، باعث می شد که هیچ وقت آنجا را بدوزم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *