6 استراتژی بازاریابی اینترنتی که هر کار آفرینی باید بداند

اینترنت اساسا ساختار پروموشن کسب و کار ما را دگرگون می کند
ما به منابع و پتانسیل های زیادی دسترسی داریم پس چرا بسیاری از کار آفرینان این فرصت های ارزشمند را با غفلت کردن یا به تاخیر انداختن مقدم بر کارهای غیر ضروری می دانند؟
راه های زیادی برای استراتژی بازاریابی اینترنتی که شما نیاز دارید وجود دارد
معیار مورد نیاز
منظورم از این که شما نیاز به این استراتژی ها دارید چیست؟ مگر بازاریابی اینترنتی انتخابی نیست؟ مگر نمی شود کسب و کاری بدون حضور در اینترنت راه اندازی کرد؟ بر اساس اصول فنی، بله…
اما شما پتانسیل های زیادی را بدون آن از دست خواهید داد.همه استراتژی های بازاریابی اینترنتی برای ارائه به مخاطبان به دلایل زیر ضروری است
انتظار داشتن :
مردم انتظار دارند شما همه استراتژی ها را داشته باشید و اگر آن ها را نداشته باشید ممکن است فکر کنند شرکت کم ارزش و کم هستید.
دسترسی :
هیچ کدام از استراتژی های بازاریابی اینترنتی، سخت و پیچیده نیست. ممکن است کمی پیچ و خم داشته باشد، اما همه آن ها استراتژی های قابل دسترسی هستند.
قابلیت خرید :
شما نمی خواهید پول زیادی برای این استراتژی ها خرج کنید. آن ها را آسان بگیرید و در استارت آپ ها از آن ها استفاده کنید.
ارزش :

این استراتژی ها همه، دارای پتانسیل درآمد زایی و بازگشت سرمایه بالایی دارند. این بدان معناست که ارزشمندی آن در این است که اگر شما از آن ها غافل شوید پتانسیل بالایی را از دست می دهید.

بازاریابی محتوا :
بازاریابی محتوا اشکال متنوعی دارد و بسته به شکل استراتژی شما، می تواند اهداف مختلفی داشته باشد. برای مثال شما می توانید از گزارشات، کتاب های الکترونیکی و مدل های دیگر جهت جذب برای دانلود، ثبت نام و مکالمه و یا استفاده از قسمت بلاگ سایت برای بالا رفتن ترافیک استفاده کنید. شما حتی می توانید از محتواها برای عیب یابی کمک بگیرید یا این موارد را باهم ترکیب کنید. بازاریابی محتوا به طرز شگفت آوری مفید است و مشتریان شما انتظار دارند که برای آن ها این مزیت را در نظر بگیرید.
بهینه سازی موتورهای جست و جو :
SEO فرآیند آشکار سازی بیشتر سایت شما در موتورهای جست و جوست. بنابر این شما باید ترافیک بیشتری از مردم در حال جست و جوی محصولات یا سرویس های شما که موجود هستند بر روی سایتتان بیاورید. بیشتر افزایش جایگاه ها در جست و جوهای اساسی از ساختار تکنیکال سایت شما و توسعه استراتژی محتواهای مستمر شما می آید.
بهینه سازی تبدیل ها :
بسیاری از استراتژی های بازاریابی اینترنتی هدفش جذب مردم و آوردن آن ها بر روی سایت است. اما دسته ای که فقط یک بار به سایت شما سر میزنند چه؟ بهینه سازی تبدیل به شما کمک می کند تا ارزش بیشتری از هر بازدید کننده به وسیله بزرگ کردن نرخ تبدیل هایتان بگیرید. گاهی اوقات این ابزارها شامل فرصت های تبدیل بیشتر و گاهی اوقات نگه داری و مراقبت از افراد قبلی است.
بازاریابی شبکه های اجتماعی :
بازاریابی شبکه های اجتماعی شاید ترفندی که شما را سریع تر به هدفتان برساند نباشد. اما پتانسیل قابل توجهی در ساخت و ساز و پرورش مخاطبان، رسانه های اجتماعی دارد. از طرفی دیگر محتواها در شبکه های اجتماعی نقش پر رنگی دارند و به همین دلیل به احتمال فراوان عامل شروع جذب مخاطبان خواهد بود. در شبکه های اجتماعی برند شما بیشتر شناخته می شود و این شهرت باعث افزایش ترافیک ورودی به سایت شما می شود.

منبع : https://marketingininternet.ir/

نویسنده مطلب: rezaf

یک دیدگاه در “6 استراتژی بازاریابی اینترنتی که هر کار آفرینی باید بداند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *