چگونه کپی و طراحی برند با هم کار می کنند

ارتباط برندهای مورد علاقه شما با شما چگونه است؟ چه صدایی دارند؟ این یک نوع سوال عجیب و غریب است ، اما اگر در حال ساختن نام تجاری هستید ، این یک سوال مهم است. هر مارکی پیام های منحصر به فردی دارد و کپی نام تجاری نحوه ارتباط آنها با این پیام است. آن لحن صدای خاصی که در پیام رسانی خود استفاده می کنند به عنوان صدای مارک آنها شناخته می شود.

کپی مارک در کنار عناصر دیگری مانند پالت رنگ و آرم در یک هویت تجاری قرار می گیرد. به راحتی می توان کپی را به عنوان چیزی مجاور برای طراحی در نظر گرفت ، اما درصورتی که در طراحی بصری یک برند بافته شود ، بسیار کارآمد است. در حقیقت ، کپی ضعیف می تواند به طراحی عالی آسیب برساند ، و طراحی subpar می تواند کپی بزرگ را غرق کند. همانطور که تیم رویای خلاق خود را جمع می کنید ، استخدام یک نویسنده تبلیغات A + و همچنین طراحان درجه یک را در اولویت خود قرار دهید.

کپی مارک چیست؟

کپی مارک متنی است که لحن و شخصیت یک مارک را به مخاطبانش منتقل می کند. آن را معادل متن آرم یک مارک بدانید. اگرچه کپی مارک با پیام های تجاری ارتباط برقرار می کند ، این اصطلاح با “پیام رسان تجاری” قابل تعویض نیست. این نیز مانند کپی بازاریابی ، کپی پاسخ مستقیم یا محتوا نیست.

این می تواند گیج کننده باشد ، ما می دانیم. بنابراین ما آن را برای شما تجزیه می کنیم.

کپی مارک با same
پیام رسان مارک
پیام رسان تجاری ارزش پیشنهادی منحصر به فردی است که شما به مخاطبان خود ارائه می دهید. بگذارید بگوییم شما یک سرویس تدریس خصوصی هستید که روی دانش آموزان دبستان تمرکز دارد. پیام برند شما به خریداران (والدین) اعلام می کند که شما ارزش منحصر به فردی را ارائه می دهید (نمرات بهتر ، دانش آموزان با اعتماد به نفس بیشتر ، تسلط بر موضوعات مدرسه) و این ارزش را به گونه ای ارائه می دهید که با رقبا متفاوت باشد (رویکرد جامع تدریس خصوصی ؛ آموزش دانش آموزان نحوه مطالعه و رویکرد به مدرسه به جای اولویت بندی نمرات آزمون بالاتر).

از طریق کپی برند ، این ایده ها را برقرار می کنید.

https://99designs.com/blog/marketing-advertising/brand-copy/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *