Cross-Promotion چیست؟ 11 ایده برای کمپین بازاریابی شما

iStock-1222291339

Cross-Promotion چیست؟ 11 ایده برای کمپین بازاریابی شما

یک استراتژی بازاریابی که:

دسترسی برند شما را با روشی مقرون به صرفه (حتی اگر بودجه کمتری داشته باشید) افزایش می دهد.
به شما کمک می کند تا با نام های برتر صنعت خود ارتباط برقرار کنید (حتی اگر هنوز کسی شما را نمی شناسد).
تقریباً یک شبه (بدون بودجه اضافی برای تبلیغات) به شما تن از روابط عمومی و نام تجاری می دهد.
آن چیست؟ شما می گویید این خیلی خوب است که درست باشد؟ خوب ، این استراتژی وجود دارد. به آن تبلیغ متقابل می گویند.

در این راهنما ، شما نه تنها یاد خواهید گرفت که تبلیغات متقابل چیست ، بلکه لیستی از 11 ایده عملی برای پیاده سازی در مشاغل شخصی خود نیز دریافت خواهید کرد. بیایید با اصول شروع کنیم.

تبلیغات متقابل چیست؟
تبلیغات متقابل عبارت است از ایجاد مشارکت استراتژیک با مارک های دیگر برای افزایش آگاهی و افزایش فروش ضمن کاهش هزینه های تبلیغات.

این استراتژی به شما کمک می کند اسلحه ها را با مشاغل دیگر مرتبط کرده و محصولات و خدمات یکدیگر را “تبلیغ متقابل” کنید. با مشارکت با مارک های دیگر ، می توانید به طور گسترده ای هزینه های بازاریابی را کاهش داده و استراتژی زنجیره ارزش خود را بهبود بخشید.

کاترین کوسمیدس می گوید: “با توجه به دنیای فوق العاده رقابتی که در آن زندگی می کنیم ، و تولید محصولات آسان تر از همیشه است ، فروش و بازاریابی با کیفیت بالا ، مناسب و به موقع می تواند یک موفقیت بزرگ باشد.”

و یک کمپین تبلیغاتی متقابل مناسب می تواند مزیت رقابتی مورد نیاز شما را در دنیای ابر رقابتی که در آن زندگی می کنیم فراهم کند.

به عنوان مثال ، نگاهی به این تصویر بیندازید:

این تبلیغ خالصانه در بیان آن است.

با معرفی شرک به همراه محصولاتشان ، مک دونالد مشتریان بیشتری را به خود جلب کرد (به عنوان مثال والدین و “سینفیل ها”) ، در حالی که DreamWorks (شرکتی که پشت مجله شرک قرار دارد) میزان نمایش و انتظار فیلم را افزایش داد.

اکنون ، آیا این بدان معناست که برای استفاده از این استراتژی به جیب های عمیق نیاز دارید؟ البته که نه.

صرف نظر از دامنه تجارت خود ، می توانید تبلیغات متقابل را به طور م implementثر اجرا کنید. بیایید بررسی کنیم که چگونه

نحوه ایجاد یک کمپین بازاریابی تبلیغاتی متقابل
تبلیغ متقابل کمی شبیه ماهیگیری است: برای گرفتن چیزی ، به فریب مناسب نیاز دارید.

چگونه این فریب را پیدا کردید؟ شما با دانستن و درک اینکه شرکای احتمالی شما چه کسانی هستند و آنها چه می خواهند شروع می کنید.

بسیاری از شرکت ها به گونه ای برخورد می کنند که گویی حق توجه دارند. اما اگر می خواهید مشاغل دیگر با شما شریک شوند ، باید به این س answerال پاسخ دهید: چه سودی برای آنها دارد؟ در ابتدا ممکن است بدیهی به نظر برسد ، اما شما از تعداد افرادی که این واقعیت ساده را نادیده می گیرند متعجب خواهید شد.

قبل از شروع فرآیند ، شما باید تحقیقات مربوط به صنعت را انجام دهید و لیستی از تمام شرکای بالقوه ای که می توانید پیدا کنید ایجاد کنید. سپس ، به روش های خلاقانه ای فکر کنید که می توانید از آنها بهره مند شوید.

به عنوان مثال ، اگر صاحب یک رستوران هستید ، می توانید با فروشگاه های قصابی محلی شریک شوید. شما از گوشت آنها برای غذاهای خود استفاده می کنید در حالی که آنها رستوران شما را تبلیغ می کنند. نکته این است که شما باید به دنبال نشت در استراتژی شریک زندگی خود باشید و نحوه اتصال آنها را پیدا کنید.

برای شروع ، در اینجا لیستی از 11 ایده وجود دارد.

11 ایده تبلیغ متقابل برای دنبال کردن
به خاطر داشته باشید ، این لیست جامعی از استراتژی های تبلیغات متقابل نیست. این شامل برخی از خلاقانه ترین روش ها برای شروع با پای راست است.

1. مسابقه ای با مارک تجاری مشترک (و تقویت آن با رسانه های پولی)
مارک ها اغلب قدرت رایگان را دست کم می گیرند.

مردم فقط برای به دست آوردن چیزهای رایگان حاضرند کارهای دیوانه وار را انجام دهند. به عنوان مثال ، Reebok چند سال پیش در یک مسابقه شرکت کرد و به هر کسی که بزرگترین خال کوبی آرم Reebok را بدهد ، یک سال حمایت مالی را نوید داد.

با کمال تعجب ، افراد زیادی شرکت کردند و این کمپین موفقیت آمیز بود. نکته؟ اگر مردم مایل به خال کوبی آرم برای موارد رایگان هستند ، چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید با ارائه چیزی بدون هیچ چیز به دست آورید.

هنگام اجرای یک مسابقه با مارک مشترک ، می توانید حسرت طبیعی مردم برای چیزهای رایگان را بزنید. این دقیقاً همان کاری است که Fabletics و Bliss ، دو شرکت خرده فروشی ، برای جلب توجه بیشتر به یک نمایش Instagram انجام دادند.

منبع

آنها با این کار در اطراف این رویداد سر و صدا ایجاد کردند و شرکت کنندگان بیشتری را به خود جلب کردند.

شما می توانید با مشارکت با مشاغل دیگر و اجرای یک مسابقه عظیم ، هدایا یا قرعه کشی ، از همین استراتژی استفاده کنید. بسته نرم افزاری محصولی را ایجاد کنید که هر یک از شرکای شما چیز خاصی به شما بدهند.

از آنجا که هر مارک مسابقه را به مخاطبان مربوطه ارتقا می دهد ، توجه شما بیش از انجام آن به تنهایی جلب خواهد شد. اما به جای اینکه فقط مسابقه را در حساب های اجتماعی خود منتشر کنید و دعا کنید که مردم پاسخ دهند ، باید در کنار تلاش های ارگانیک خود ، یک کمپین رسانه ای پولی راه اندازی کنید.

در مورد آن فکر کنید شرکت ها به یک دلیل بیش از 100 میلیارد دلار در سال برای تبلیغات پولی هزینه می کنند: آنها کار می کنند.

با تبلیغ مسابقه خود از طریق سیستم عامل های PPC ، شانس موفقیت خود را افزایش می دهید. اما تا زمانی که تجربه کار با سیستم عامل های PPC را ندارید ، هوشمندانه ترین شرط شما این است که به دنبال شخصی بگردید (به عنوان مثال یک آژانس یا مشاور). فقط اطمینان حاصل کنید که فردی با تجربه عمیق در زمینه خود را پیدا کنید.

با نگاهی گذرا به وب سایت آنها به شما می توان گفت که آیا آنها از نظر مناسبی مناسب هستند یا خیر. قبل از تصمیم گیری باید تکالیف خود را انجام دهید و در مورد برخی آژانس ها تحقیق کنید. هرچه آژانس در صنعت شما تجربه بیشتری داشته باشد ، نتیجه بهتری خواهید دید.

به طور خلاصه ، مسابقه مناسب ، با شرکای مناسب ، پشتیبانی شده توسط یک کمپین PPC که به خوبی اجرا شده است ، می تواند نتایج گسترده ای را به همراه داشته باشد.

2. در عمودی دیگر با مشاغل شریک شوید
تمام هدف تبلیغات متقابل ایجاد مشارکت در جایی است که همه طرفها از آن بهره مند شوند. اگر به رقبای مستقیم نزدیک شوید ، احتمالاً نتایج خوبی نخواهید گرفت. به همین دلیل است که باید به دنبال شرکای خارج از صنعت اصلی خود باشید.

به عنوان مثال ، اگر روانشناس هستید ، می توانید با سالن های ماساژ محلی شریک شوید که خدمات شما را به مشتریان تحت فشار خود توصیه می کنند و بالعکس.

اگر شما صاحب نرم افزار اتوماسیون بازاریابی هستید ، می توانید با حسابدارانی که ارجاع شرکت را به روش شما ارسال می کنند شریک شوید. در عوض ، می توانید برای تلاش های بازاریابی خود به آنها حساب های نرم افزاری رایگان بدهید.

و اگر شما یک مشاور تجاری هستید ، می توانید با صاحبان بارها که خدمات شما را به کارآفرینان مست که نیاز به کمک دارند ، خلاقانه فکر کنید و با آنها شریک شوید.

برای یافتن مشارکت های بالقوه ، از خود بپرسید:

چه مشاغلی مخاطب مشابه من را هدف قرار می دهند ، اما آیا رقبای مستقیم من نیستند؟
چه چیزی می توانم به میز بیاورم؟ آیا من مهارت ، محصول یا خدمتی ویژه دارم که بتوانم در ازای مواجهه ارائه دهم؟
با پاسخ دادن به این سالات ، ایده های خلاقانه ای برای تبلیغات متقابل پیدا خواهید کرد.

3. به عنوان میهمان در پادکست های دارای رتبه برتر رزرو کنید
این یک راز نیست که پادکست به یک کانال بازاریابی مورد علاقه برای مارک های مختلف تبدیل شده است.

یک دلیل بزرگ وجود دارد به عنوان مثال Buzzsprout را در نظر بگیرید. این یک راه حل میزبانی پادکست رایگان است که گزارش می دهد هر ماه 70،892،876 بارگیری پادکست.

منبع

و Buzzsprout فقط یکی از بسیاری از سیستم عامل های پادکست موجود است.

این یک خبر خوب است: استفاده از این روند آسان تر از آن است که به نظر می رسد. ببینید ، دارندگان پادکست همیشه به دنبال پر کردن وقت در نمایش های خود هستند. این کار آنهاست. و اگر با پر کردن این زمان زندگی آنها را راحت تر کنید ، آنها به شما در معرض قرار گرفتن رایگان پاداش می دهند.

اما چگونه می توانید پادکست ها را در صنعت خود پیدا کنید؟ اینجا LinkedIn است. با تشکر از گزینه های فیلترشده LinkedIn ، یافتن میزبان پادکست در صنعت شما نسبتاً ساده است.

https://learn.g2.com/cross-promotion

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *