در بین میلیاردها فیلم و کانال YouTube ، مارک چگونه در بستر وزوز ظاهر می شود؟ مارک تجاری YouTube کار مشخص و پیچیده ای است. درست شدن یعنی کشف شدن. من قصد دارم از چگونگی مارک گذاری کانال Youtube خود استفاده کنم تا شما را از رقبا بدرخشید و با مخاطبان هدف در سطح کاملا جدیدی ارتباط برقرار کنید.
یوتیوب یکی از ضروری ترین ابزارهای بازاریابی است و بسیاری از مطالعات نشان می دهد که ویدئوها رسانه ترجیحی بسیاری از مصرف کنندگان است. با این حال ، ایجاد یک نام تجاری در YouTube اغلب در مقایسه با سایر کانال ها و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی نادیده گرفته می شود. بسیاری نگران هستند که پلت فرم ویدئویی بیش از حد اشباع نشده است یا اینکه ساخت محتوای جذاب این رسانه بسیار دشوار و گران است. بنابراین ، بیایید قبل از پرش روی باند ، مزایای مارک تجاری YouTube را بررسی کنیم.
مارک تجاری YouTube در معرض دید قرار می گیرد
–
86٪ از مشاغل در حال حاضر از ویدئو به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده می کنند. اگر مارک خود را یکی از این موارد حساب نکنید ، باید دلیل خوبی داشته باشید. یکی از بزرگترین مزایای YouTube قرار گرفتن در معرض نام تجاری است که با فرصت دسترسی به مخاطبان جهانی ارائه می دهد. از آنجا که Google مالک YouTube است ، فیلم های شما در یک سیستم عامل به شما کمک می کند تا از طرف دیگر به بیشتر مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید. همچنین با توجه به اینکه ماندگاری بیشتر محتوای اجتماعی در سیستم عامل های دیگر از چند ساعت تا چند روز کوتاه است ، این امر در طولانی مدت قابلیت مشاهده ویدئو شما را بهینه می کند.
https://99designs.com/blog/logo-branding/youtube-branding/