گوشی موتو G7 برش نمایشگر قطره ای دارد

رسانه کلیک – رندرهای گوشی موتو G7 در اینترنت منتشر شد. بر اساس این رندرها، محصول آینده شرکت موتورولا دارای برش نمایشگر قطره ای است.

اوایل سال جاری میلادی شاهد رونمایی از گوشی های سری موتو G6 شرکت موتورولا در کشور برزیل بودیم. موتو G6، موتو G6 پلی و موتو G6 پلاس این محصولات را تشکیل می دهند. این گوشی های هوشمند در ماه ژوئن برای فروش در کشور هند عرضه شدند.

به نظر می رسد این شرکت تحت مالکیت لنوو در حال توسعه یک گوشی هوشمند جدید با نام موتو G7 است. اخیرا رندرهای گوشی موتو G7 به فضای مجازی راه پیدا کرده که برش نمایشگر قطره ای این گوشی هوشمند را به نمایش می گذارد.

این کمپانی در گذشته نه چندان دور از محصولات زیادی رونمایی کرد که در این می توان به محصولات سری P30 و موتورولا One اشاره کرد (گوشی های موتورولا One و وان پاور در سکوت خبری رونمایی شد). گوشی های موتو P30 در کشور چین به فروش می رسند.

بر اساس رندرهای منتشر شده از گوشی هوشمند موتو G7، این دستگاه به پنل های شیشه ای در بخش جلویی و پشتی خود مجهز می شود. این دستگاه در بخش پشتی خود میزبان دوربین اصلی دوگانه است. در جلوی این اسمارت فون شاهد حضور برش نمایشگر قطره ای هستیم. تا به امروز این سبک طراحی در چند گوشی چینی مورد استفاده قرار گرفته است.

محصولات سری G6 از مشخصات فنی مناسبی بهره می برند بنابراین انتظار می رود گوشی های هوشمند جایگزین آن ها نیز دارای چنین ویژگی هایی باشند. گوشی موتو G6 پلاس به نمایشگر 5.9 اینچی با رزولوشن 2160 × 1080 پیکسل مجهز شده است.

از مشخصات اسمارت فون موتو G6 پلاس می توان به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 630، 4/6 گیگابایت رم، 64/128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3200 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.
click.ir/1397/06/19/motorola-moto-g7-renders/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *