ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، آشنایی با گوگل اپتیمایز

گوگل اپتیمایز چیست؟

گوگل اپتیمایز یکی از سرویس‌های گوگل است که به منظور مشاهده تاثیر تغییرات برروی صفحات سایت کاربرد دارد. بطور مثال مقایسه لندینگ با تغییر جزیی در دکمه،‌ متن و رنگ صفحه را در حالت‌های مختلف به کاربران نمایش می‌دهید و در شرایط زمانی و بازدید یکسان متوجه می‌شوید کدام حالت کانورژن و نرخ تعامل بیشتری به همراه خواهد داشت.

پیاده سازی گوگل اپتیمایز
پیاده سازی گوگل اپتیمایز

چرا باید از گوگل اپتیمایز استفاده کنیم؟

بصورت کلی شرکتها و استارت‌آپ‌های ایرانی زمان و هزینه بسیار کمی برای اپتیمایز کردن فرایندها و صفحات خود میپردازند و این درحالی است که با بهبود جزییات میتوان بسیار آسان‌تر از روش‌های دیگر نسبت به تبدیل کاربران به مشتری و افزایش درآمد اقدام کرد.

ابزار گوگل اپتیمایز بصورت رایگان لذت A/Bتست و بهبود نتایج را هدیه می‌دهد.

چطور گوگل اپتیمایز را پیاده‌سازی کنیم؟

مانند هر تولز مارکتینگ دیگر در ابتدا لازم است نسبت به دریافت کد گوگل اپتیمایز و پیاده سازی آن بصورت مستقیم و یا از طریق تگ منیجر اقدام کرد و این کار کمتر از یک دقیقه از شما زمان خواهد برد.

پیاده سازی گوگل اپتیمایز با تگ منیجر
پیاده سازی گوگل اپتیمایز با تگ منیجر

انواع تست‌های گوگل اپتیمایز چیست؟

شما بدون دانش برنامه نویسی قادر خواهید بود تغییرات مختلفی در صفحات خود ایجاد کنید و نتایج را طبق اهداف و گل‌های گوگل آنالیتیکس بررسی نمایید.

تست گوگل اپتیمایز
تست گوگل اپتیمایز

امیدوارم از طریق این مطلب تمایل به جستجو و تست بیشتر این ابزار در کسب و کار ایجاد شده باشد.

Https://optimize.google.com
blogad.in/ابزارهای-دیجیتال-مارکتینگ،-آشنایی-با/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *